Journal archive for Google Scholar Robot!
Ethics in Science and Technology
فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 18, Number 0 (2023-8)
Designing an Ethical Employer Brand Model in Order to Overcome the Challenge of Attracting and Retaining Talented and Expert Human Resources
الگوی برند کارفرمایی اخلاقی: برون رفت از چالش جذب و نگهداشت سرمایه انسانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Model for Construction Contracts in the Field of Oil and Gas According to the Principles of Environmental Ethics
طراحی مدلی جهت قراردادهای ساخت در حوزه نفت و گاز با توجه به اصول اخلاق زیست محیطی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Providing a Customer Complaint Model According to the Role of Business Ethics
ارائه الگوی شکایت مشتری با توجه به نقش اخلاق کسب و کار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effective Indicators on the Management of Electronic Human Resources According to the Components of Resilience and Professional Ethics
شاخص های موثر بر مدیریت منابع انسانی الکترونیک با توجه به مولفه های تاب آوری و اخلاق حرفه ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ethical Marketing Strategies to Deal with Health Crises in Companies
استراتژیهای بازاریابی اخلاقی در جهت مقابله با تأثیرات بحران های بهداشتی در شرکت ها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Affecting the Promotion of Social Responsibility as an Ethical Approach
عوامل موثر بر ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی به عنوان رویکردی اخلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ethical Banking Education Optimization Model
الگوی بهینهسازی آموزش بانکداری اخلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ethical Marketability Model Effective on the Development of New Environmentally Friendly Products
الگوی قابلیت بازاریابی اخلاقی موثر بر توسعه محصولات جدید سازگار با محیط زیست
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comprehensive Model of Ethical Branding in Order to Create Special Brand Value
الگوی جامع برندسازی اخلاقی در راستای ایجاد ارزش ویژه برند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Model for Understanding the Customer's Experience of Brand Ethics
الگوی فهم تجربه مشتری از اخلاقی بودن برند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the Dimensions and Contexts of Ethical-social Banking
ارزیابی ابعاد و زمینههای بانکداری اخلاقی- اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Digital Marketing Model Considering Marketing Ethics
طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال با در نظر گرفتن اخلاق بازاریابی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Digital Marketing Model Considering Marketing Ethics
اعتبارسنجی مدل الگوی اخلاق سازمانی از نگاه رفتار سازمانی مثبتگرا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Validation of the Organizational Ethics Model from the Point of View of Positive Organizational Behavior
طراحی مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر شهرت اخلاقی از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر ذهنی شرکت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Strategic Marketing Model of Educational Industries Considering the Role of Ethical Components
مدل بازاریابی استراتژیک صنایع آموزشی با در نظر گرفتن نقش مولفه های اخلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Digital Ethical Content Marketing Model in Order to Strengthen the Brand of Knowledge-Based Products in the Field of Artificial Intelligence
طراحی الگوی بازاریابی محتوای اخلاقی دیجیتال در راستای تقویت برند محصولات دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the Moral Competence Model of Managers in the Field of Health
ارزیابی الگوی شایستگی اخلاقی مدیران در حوزه سلامت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting a Model for Improving the Moral Intelligence of Employees
ارائه مدل ارتقای هوش اخلاقی کارکنان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying and Ranking Factors Affecting Procrastination from the Perspective of Professional Ethics
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اهمال کاری از منظر اخلاق حرفه ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Administrative Corruption as a Moral and Social Pest in Iran's Public Organizations
فساد اداری به عنوان یک آفت اخلاقی و اجتماعی در سازمان های دولتی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting the Indicators of the Ideal Model of Social Media Content Policy-Making According to Ethical Indicators
ارائه شاخصهای الگوی مطلوب سیاست گذاری محتوای رسانه های اجتماعی با توجه به شاخص های اخلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Morally Controversial Phenomenon of "Guilty Pleasure": Pattern Design in Social Media Advertising Contacts
پدیدۀ مناقشه برانگیز اخلاقی «لذت گناه»: طراحی الگو در مخاطبین تبلیغات رسانه های اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Ethics in Dynamic Knowledge Management in Iranian Public Organizations
نقش اخلاق در مدیریت دانش پویا در سازمانهای دولتی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Model of Moral and Psychological Empowerment of School Principals
الگوی توانمندسازی اخلاقی و روانشناختی مدیران مدارس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Ethical and Sociological Explanation of the Factors Affecting the Gendering of the Society
تبیین اخلاقی و جامعه شناختی زمینههای مؤثر بر جنسیت زدگی جامعه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Moral and Criminological Aspects of Rent-Seeking
زوایای اخلاقی و جرم شناختی رانت خواری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles