[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
داوران فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری::
تماس با ما::
ثبت نام و اشتراک::
تسهیلات پایگاه::
پیوندها::
اخبار::
::
COPE
This journal subscribes to the principles of
..
ISSN
P-ISSN: 2251-7634
E-ISSN: 2981-233X
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تماس با ما
..
:: جلد 18 - ::
جلد 18 - صفحات 147-137 برگشت به فهرست نسخه ها
الگوی جامع برندسازی اخلاقی در راستای ایجاد ارزش ویژه برند
حسین محمدی، جهانبخش رحیمی باغملک1، علی پیرزاد، علیرضا انوری
1- ، jahanbakhshrahimi4@gmail.com
چکیده:   (490 مشاهده)

زمینه: برندسازی در همه زمینه‌ها از جمله سازمان‌های غیردولتی آموزشی، گردشگری و سازمان‌های خیریه استفاده می‌شود و برندسازی اخلاقی به تضمین شهرت خوب کمک می کند و وفاداری مشتریان را  تضمین و در نتیجه کیفیت را بالا می برد. با توجه به این مطالب هدف از انجام این پژوهش ارائه یـک الگوی جامع برندسازی اخلاقی در راستای ایجاد ارزش ویژه برند متناسب با سازمان­های پروژه محور است.
روش: در این تحقیق با استفاده از روش داده بنیاد(گرندد تئوری) به طراحی مدل پرداخته شد. جامعه آماری خبرگان سازمان­های پروژه محور بودند که  12 نفر از آنها با روش نمونه­گیری هدفمند  تا رسیدن به اشباع نظری به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مصاحبه نیمه ساختار یافته بود و داده های به دست آمده با استفاده از روش کدگذاری سه گانه (باز ، محوری و انتخابی) مورد تحلیل قرار گرفتند.
یافته ها: نتایج حاصل از مرحله اول کد گذاری باز نشان داد که 231 کد از مصاحبه با خبرگان کسب شده است که تبیین آنها منجر به شناسایی 27 مقوله شد که با کد گذاری انتخابی در قالب مدل پارادیمی ارائه گردید.
نتیجه گیری: بر اساس نتایج تحقیق حاضر مشخص شد که  برنامه­ریزی صحیح و  جهت گیری اخلاقی در  بازاریابی باعث توسعه اعتبار سازمانی، مالی و سودآوری، وفاداری مشتریان و مزیت رقابتی پایدار خواهد شد.

شماره‌ی مقاله: 18
واژه‌های کلیدی: برندسازی اخلاقی، ارزش ویژه برند، سازمان‌های پروژه محور
متن کامل [PDF 513 kb]   (271 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1402/2/22 | پذیرش: 1402/3/6 | انتشار: 1402/6/6
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

A Comprehensive Model of Ethical Branding in Order to Create Special Brand Value. Ethics in Science and Technology 2023; 18 (0) : 18
URL: http://ethicsjournal.ir/article-1-2916-fa.html

محمدی حسین، رحیمی باغملک جهانبخش، پیرزاد علی، انوری علیرضا. الگوی جامع برندسازی اخلاقی در راستای ایجاد ارزش ویژه برند. اخلاق در علوم و فناوری. 1402; 18 (0) :137-147

URL: http://ethicsjournal.ir/article-1-2916-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 18 - برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری Ethics in Science and Technology
Creative Commons License
All works in this site are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4660