[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
داوران فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری::
تماس با ما::
ثبت نام و اشتراک::
تسهیلات پایگاه::
پیوندها::
اخبار::
::
COPE
This journal subscribes to the principles of
..
ISSN
P-ISSN: 2251-7634
E-ISSN: 2981-233X
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تماس با ما
..
:: جلد 18 - ::
جلد 18 - صفحات 93-84 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی بازاریابی محتوای اخلاقی دیجیتال در راستای تقویت برند محصولات دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی
فریناز فلاح چم آسمانی1، سعید لندران اصفهانی2، مجتبی آقاجانی2
1- 1. دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، واحد مبارکه، دانشگاه آزاد اسلامی، مبارکه، اصفهان، ایران
2- 2. گروه مدیریت، واحد مبارکه، دانشگاه آزاد اسلامی، مبارکه، اصفهان، ایران.
چکیده:   (465 مشاهده)
زمینه: با بررسی مبانی نظری و پیشینه‌های تجربی پژوهش، یک خلاء مطالعاتی به چشم می‌خورد و آن عدم انجام پژوهشی جامع در زمینه تقویت برند محصولات شرکت‌های دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی از طریق بازاریابی محتوای اخلاقی دیجیتال جهت رقابت در بازارهای داخلی و بین‌المللی است. تحقیق حاضر با هدف ارائه الگوی بازاریابی اخلاقی محتوای دیجیتال در راستای تقویت برند محصولات دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی به انجام رسیده است.
روش: این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از لحاظ رویکرد پیمایشی-اکتشافی، و از لحاظ نوع، کیفی می‌باشد. جامعه آماری این تحقیق گروهی از خبرگان شامل اساتید دانشگاهی، مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان و مشاورین مجرب در حوزه‌ بازاریابی محتوا بودند که بر اساس روش نمونه‌گیری گلوله برفی تا رسیدن به اشباع نظری، از میان آنها 11 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و مورد مصاحبه نیمه ساختار یافته قرار گرفتند. رویکرد اتخاذ شده در این تحقیق جهت تجزیه و تحلیل مصاحبه‌ها، تحلیل تم بود.
یافته ها: 134 مفهوم اولیه استخراج گردید که بعد از بررسی و کنار هم قرار دادن آنها و ادغام مفاهیم مشابه، 47 مفهوم نهایی شناسایی شد .سرانجام نتایج تحقیق منجر به ارائه یک الگویی شامل 21 تم فرعی و 5 تم اصلی گردید.
نتیجه گیری: .  اهمیت ندادن یا اطلاع نداشتن از تاثیر اخلاق در بازاریابی محتوا باعث می شود بسیاری از کسب و کارها کمبود شدید محتوای اخلاقی و مبتنی بر فرهنگ بخصوص در سایت‌های خود داشته باشند و همین امر منجر به کاهش اعتماد مشتریان نسبت به برندو در نتیجه عدم موفقیت در بازار یابی می شود.
شماره‌ی مقاله: 11
واژه‌های کلیدی: بازاریابی اخلاقی، محتوای دیجیتال، محصولات دانش بنیان، هوش مصنوعی
متن کامل [PDF 611 kb]   (246 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/8/2 | پذیرش: 1401/10/4 | انتشار: 1402/5/10
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Designing a Digital Ethical Content Marketing Model in Order to Strengthen the Brand of Knowledge-Based Products in the Field of Artificial Intelligence. Ethics in Science and Technology 2023; 18 (0) : 11
URL: http://ethicsjournal.ir/article-1-3014-fa.html

فلاح چم آسمانی فریناز، لندران اصفهانی سعید، آقاجانی مجتبی. طراحی الگوی بازاریابی محتوای اخلاقی دیجیتال در راستای تقویت برند محصولات دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی. اخلاق در علوم و فناوری. 1402; 18 (0) :84-93

URL: http://ethicsjournal.ir/article-1-3014-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 18 - برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری Ethics in Science and Technology
Creative Commons License
All works in this site are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4657